ابزارهای بهبود سئوی سایت وردپرسی
نوشته شده توسط : bamana

در حال حاضر در دنیای مجازی، مدیران وب سایت ها می کوشند تا در زمینه فعالیت خود به بهترین نتایج سئو برسند. اما در ابتدا موردی که می تواند فکر یک مدیر وب سایت را مشغول کند این است که آیا واقعا نیاز به بهینه سازی وب سایت خود دارد یا خیر یا اینکه ابتدا وضعیت سئو وب سایت خود را مورد سنجش قرار دهد. فاکتورهای بسیار زیادی برای سنجش سئوی وب سایت وجود دارد که معرفی شده اند ولی گوگل هنوز فاکتور رسمی برای سنجش سئوی وب سایت مشخص نکرده است. برخی از این ابزار ها را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

Google keyword-planner: این سرویس قبلا توسط گوگل وجود داشته است که در حال حاضر جایگزین سرویس جدید و قدرتمند تری شده است. وظیفه این سرویس تشخیص میزان بازدید کلمات کلیدی است. این سرویس می تواند کلمات کلیدی شما را دریافت کرده و بازدیدهای کلمات را بین مقادیری مثل ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ بازدید مشخص می کند. همچنین این امکان را دارد تا علاوه بر دریافت کلمه کلیدی شما، کلمات کلیدی مشابه و پربازدید را به شما پیشنهاد دهد. مزیت این سرویس این است که می توانید کلمات کلیدی که بر روی آن در سئو کار می کنید را مورد سنجش قرار دهید و در صورتی که این کلمات از بازدید مناسبی برخوردار نیستند، زمان خود را بر روی آن ها هدر ندهید.

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: آموزش طراحی سایت , ابزارهای بهبود سئوی سایت وردپرسی , افزایش سرعت وردپرس , اوپن سایت اکسپلورر , بهبود سایت وردپرس , سئو , سئو در کرج , سایت افزایش سرعت , سرعت سایت وردپرس , گوگل کیورد پلنر , ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: